twitter
    http://www.papagalaki.tk
test

13 Απριλίου 2010

Τζούλια Αλεξανδράτου : "Η αδελφή μου έχει χοντρύνει και έχει ασχημύνει" !

"Καλύτερα να σκίσει την μούρη της!!!"

Στην κάμερα του Star μίλησε η Τζούλια Αλεξανδράτου για την αδελφή της, Άρτεμις Αλεξανδράτου, τη «σχέση» της με την Άννα Βίσση αλλά και την εκπροσώπηση της Βουλγαρίας στη Eurovision του 2011.



«Καλύτερα να σκίσει τη μούρη της που έχει ασχημύνει και έχει χοντρύνει. Δεν αναγνωρίζεται πλέον η αδελφή μου» απάντησε η Τζούλια όταν της ζητήθηκε να σχολιάσει τα όσα είπε η Άρτεμις στον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό.


Εξηγώντας γιατί αφιέρωσε το dvd της στην Άννα Βίσση, η Τζούλια Αλεξανδράτου είπε: «Το απαγορευμένο είναι λατρεμένο. Οπότε πάντα τα απαγορευμένα είναι ωραία».


Η Τζούλια Αλεξανδράτου στην Eurovision!

«Του χρόνου θα εκπροσωπήσω με το καλό τη Βουλγαρία στη Εurovision. είναι πολύ νωρίς ακόμα για να το λέμε αλλά μου έγινε αυτή η πρόταση και μακάρι.... επίσημα δεν έχει γίνει πρόταση ακόμα αλλά είναι σε συζητήσεις».


Τέλος, όταν τη ρώτησαν αν πρόκειται να τραγουδήσει αφιλοκερδώς σε ένα event, η Τζούλια ξεκαθάρισε: «Μόνο στο κρεβάτι μου τραγουδάω αφιλοκερδώς». Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως η ελληνίδα σταρλετ, πριν από κάθε εμφάνισή της στην περιφέρεια, πηγαίνει κάθε φορά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής που βρίσκεται και υπογράφει υπεύθυνη δήλωση που λέει ότι δεν πληρώνεται για να τραγουδήσει, αλλά το κάνει για την προώθηση της δουλειάς της!


Σάσα Μπάστα Vs Τζούλια Αλεξανδράτου

Ενα μήνα μετράει πλέον η κόντρα της Σάσας Μπάστα με την Τζούλια Αλεξανδράτου. Όλα ξεκίνησαν όταν η πρώτη χαρακτήρισε τη δεύτερη «πορνοστάρ». Η Τζούλια με τη σειρά της την αποκάλεσε ιερόδουλη, ενώ ο μάνατζέρ της, Μένιος Φουρθιώτης, δεν δίστασε να πει ότι «εκδίδεται για 100 ευρώ».



Η πρώτη κίνηση που έκανε η Σάσα ήταν να καταθέσει μήνυση εναντίον τους. «Αυτό δεν ήταν ό,τι χειρότερο έχει πει κανείς για μένα, ήταν όμως η χαριστική βολή. Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν ποια είμαι και τι κάνω. Εχω κάνει και εγώ τα λάθη μου μικρότερη, αλλά τέτοιου είδους δικαιώματα δεν έχω δώσει ποτέ. Τρεις φορές στη ζωή μου έχω πάει σε αστυνομικό τμήμα και αυτές για να καταθέσω μηνύσεις. Θα μπορούσα να έχω κάνει ακόμα περισσότερες σε ανθρώπους που μου έχουν κάνει μεγαλύτερο κακό, αλλά δεν ήθελα».



Ο μάνατζερ της Τζούλιας όμως επέμεινε στους ισχυρισμούς του λέγοντας: «Ας μας πει ποιος είναι ο Φίλιππος από το Παγκράτι και για το λόχο στην Άρτα». «Ας με πουν αγεωγράφητη αλλά δεν ξέρω πού είναι η Άρτα» απαντάει η Σάσα. «Δεν έχει τύχει να την επισκεφτώ ποτέ στη ζωή μου. Ζητώ συγγνώμη απ' όλους. Με προκαλούν συνέχεια για να ανοίξω το στόμα μου. Ούτε κανέναν Φίλιππο στο Παγκράτι ξέρω, ούτε καν στο Παγκράτι έχω πάει ποτέ. Αυτόν τον άνθρωπο που λέει ότι τον κυνηγούσα να συνεργαστούμε δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου, και εύχομαι για το καλό του να μην τον δω. Η κοπέλα ήταν ξινή και σνομπ απέναντί μου — όχι μόνο τώρα που έχει ξεφύγει εντελώς αλλά από την εποχή των καλλιστείων. Κανείς δεν τη θεωρεί πλέον τραγουδίστρια αλλά ένα κρέας που πουλάει. Δεν έχει μουσικές γνώσεις».

Η τελευταία εξέλιξη στο «δράμα» των δύο εγχώριων sex symbols, είναι ότι θα λύσουν πλέον τις διαφορές τους στα δικαστήρια, αφού την υπόθεση έχουν αναλάβει πλέον οι δικηγόροι της Σάσας.



yupi.gr, star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News & Media Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryCurrent Events & News Blogs - Blog Rankings Entertainment blogsblogarama - the blog directoryBlog Flux DirectoryOn our way to 1,000,000 rss feeds - millionrss.comBlogger Trick